PUNKT ROZWOJU powstał z myślą o dzieciach ze Spektrum Autyzmu oraz dzieciach z problemami emocjonalnymi.
Chciałam stworzyć miejsce, które będzie miało domowy, przytulny i bezpieczny charakter a jednocześnie zapewniało intensywną, profesjonalną opiekę terapeutyczną dla dzieci oraz wsparcie dla rodzin.
Zespół terapeutów i nauczycieli cechuje duża wrażliwość na potrzeby dzieci i doświadczenie. Staramy się dopasować pomoc do każdego z dzieci jednocześnie dbając o ich naturalne zainteresowania i zdolności.
Psycholog, terapeuta dzieci i młodzieży, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD), terapeuta Metody Johansena IAS
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Społeczna Psychologia Kliniczna.
Posiada przygotowanie pedagogiczne- kwalifikacje nauczycielskie oraz ukończyła studia podyplomowe na kierunkach „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Małych Dzieci z Niepełnosprawnościami”. Skończyła I stopień szkolenia w Metodzie DIR/ Floortime. Trener umiejętności społecznych. Ukończyła Kurs Metody Johansena (IAS)- indywidualnej stymulacji słuchu. Aktualnie w trakcie szkolenia w psychoterapii w podejściu Systemowym.
Od 2002 roku pracuje jako terapeuta dzieci. Doświadczenie w pracy zdobyła pracując w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem przy Fundacji SYNAPSIS prowadząc terapię rodzin w trybie konsultacyjnym, terapię indywidualną oraz grupową, Centrum Terapii SOTIS, gdzie jako koordynator prowadziła zespół terapeutów i indywidualne zajęcia z dziećmi z zaburzeniami rozwoju.
Pracowała również w szkole podstawowej i przedszkolu, jako psycholog.
Prowadziła zajęcia wspinaczkowe dla młodzieży z Autyzmem i ich rodzeństwa oraz współprowadziła obozy wspinaczkowe dla dzieci z Autyzmem i ich rodzin.
W 2011 współzałożyła ASYSTA Centrum Terapii, później Poradnię oraz Punkt Przedszkolny. Prowadziła zespół terapeutów wspierając ich w procesie opieki nad dziećmi z autyzmem, ZA oraz ich rodzin.
Brała udział w Projekcie adaptacji do polskich warunków Profilu Psychoedukacyjnego PEP3-PL, który obecnie wykonuje w Punkcie Rozwoju.
Od 2022 nastąpiła zmiana ASYSTA Terapeutyczny Punkt Przedszkolny w PUNKT ROZWOJU. W tym miejscu realizuje swoją wizję terapeutycznej placówki opiekuńczo wychowawczej, wspomaga w rozwoju dzieci oraz ich rodziny. Prowadzi terapię młodzieży. Wspomaga żłobki i przedszkola konsultując ich podopiecznych i dobierając metody pracy nad trudnymi zachowaniami.
W swojej pracy zawodowej dużą wagę przywiązuje do szacunku dla dzieci, dostosowania rodzaju terapii oraz intensywności do potrzeb całej rodziny. Bliskie są jej metody oparte na rozwoju i relacji. Podąża za podejściem wg którego nadrzędnym celem terapii dla osoby z autyzmem jest samodzielności oraz zbudowanie umiejętności budowania serdecznych i sprawiających przyjemność relacji z innymi ludźmi, komunikowanie się oraz logiczne i kreatywne myślenie.
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Pedagog, szkoleniowiec, nauczyciel wychowania przedszkolnego, trener TUS. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako pedagog-wychowawca w niepublicznych placówkach i punktach przedszkolnych oraz prowadząca szkolenia i zajęcia dla studentów oraz pracowników placówek oświatowych poświęcone tematyce wychowania i edukacji dzieci od 0 do 6 roku życia. Uczestniczka szkoleń poświęconych tematyce terapeutycznej (m.in. „Terapia i edukacja dzieci z autyzmem”, ,,Wspomaganie dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji”, ,,Ruch rozwijający bazujący na metodzie Weroniki Sherborne”, ,,Terapia ręki I i II stopień”. W pracy z dziećmi kładzie akcent na budowanie relacji i rozwijanie dziecięcej inicjatywy oraz samodzielności w eksploracji świata. W codziennej pracy dydaktyczno-wychowawczej czerpie inspiracje z pedagogiki Marii Montessori.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Uniwersytecie Warszawskim, oraz studia licencjackie na kierunku Pedagogika- terapia wspomagająca rozwój dziecka na SGGW.
Doświadczenie zawodowe zdobyła będąc m.in. wychowawcą w grupie w niepublicznym przedszkolu artystycznym; a także asystent nauczyciela w niepublicznym przedszkolu przyrodniczym.
Posiada także kwalifikacje do prowadzenia zajęć Terapii Ręki, zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach m.in. Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem.
W Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym ASYSTA zajmuje stanowisko wychowawcy grupy.
Ukończyła studia z zakresie pedagogiki specjalnej, specjalizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Doświadczenie zawodowe zdobyła będąc m.in. opiekunem dzieci w Centrum Rozwoju Dziecka, nauczycielem wspomagającym w przedszkolu, trenerem edukacyjnym, a także terapeutą WWRD;
Stałe podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach m.in. Z zakresu alternatywnych i wspomagających metod komunikacji, treningu umiejętności społecznych oraz studiów magisterskich na kierunku pedagogika specjalna: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
W Punkcie Rozwoju- przedszkolu terapeutycznym zajmuje stanowisko pedagoga specjalnego-wychowawcy grupy.
Ukończyła Studia Psychologiczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunkach Psychologia Kliniczna i Psychologia Społeczna.
Posiada przygotowanie pedagogiczne- kwalifikacje nauczycielskie oraz ukończyła studia podyplomowe na kierunkach „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Małych Dzieci z Niepełnosprawnościami” oraz „Edukacja i Terapia Osób ze Spektrum Autyzmu”
Odbyła 2-letni Staż w Fundacji SYNAPSIS, gdzie uczestniczyła w wykładach teoretycznych, warsztatach oraz wizytach diagnostycznych i konsultacyjnych dla rodzin dzieci z autyzmem. Prowadziła także indywidualne zajęcia na terenie domu dzieci objętych opieką Fundacji i asystowała w zajęciach dodatkowych min. trening słuchowy, zajęcia plastyczne.
Ukończyła Szkolenie “Wspomaganie funkcjonowania osób z autyzmem poprzez stymulację sensomotoryczną” w Fundacji SYNAPSIS.
Współpracowała z Fundacją PRZYJACIEL prowadząc indywidualne i grupowe zajęcia z Dogoterapii z dziećmi i dorosłymi cierpiącymi na autyzm, ADHD, porażenie mózgowe.
Ukończyła szkolenie I i II stopnia z Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona “Brain Gym”.
W 2005 roku była jedną z pierwszych wolontariuszek z Polski w INSTYTUCIE OPCJI w Stanach Zjednoczonych. Uczestniczyła w warsztatach i wykładach prowadzonych przez terapeutów Instytutu Opcji. Miała szansę obserwować pracę terapeutów programu Son-Rise i uczestniczyć w sesjach z przebywającymi tam dziećmi z autyzmem i wieloma innymi zaburzeniami.
Współpracowała z Centrum Terapii Sotis, prowadząc indywidualne sesje terapeutyczne dla dzieci.
W ramach kampanii ”Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji DZIECI NICZYJE ukończyła szkolenie “Bez klapsa- jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice” przygotowujące do pracy z rodzicami.
Brała udział w Projekcie adaptacji do polskich warunków Profilu Psychoedukacyjnego PEP3-PL.
Od 2002 roku prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci cierpiących na autyzm, całościowe zaburzenia rozwoju, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, problemy edukacyjne, adaptacyjne.
Uczestniczy w licznych szkoleniach stale doskonaląc wiedzę z zakresu pomocy małemu dziecku i jego rodzinie.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Opolskich na kierunku Psychologia. Posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone Studia Podyplomowe z zakresu Wczesnego Wieloaspektowego Wspomagania Rozwoju Dziecka na SWPS, a także Studia Podyplomowe z zakresu Oligofrenopedagogiki na Uczelni Nauk Społecznych.
Odbyła staż terapeutyczny w Fundacji Synapsis.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i nastolatkami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Trisomią 21, dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, trudnościami emocjonalnymi.
Wciąż pogłębia swoją wiedzę uczestnicząc w licznych kursach (m.in. GPS System Rozwoju przez Zabawę, w zakresie terapii ręki, w Centrum Metody Krakowskiej, o tematyce pedagogiki Montessori). Obecnie w trakcie kursu psychoterapii poznawczo- behawioralnej dzieci i młodzieży.
W poszukiwaniu nowych wyzwań wyjechała do Londynu, gdzie przez rok pracowała jako psycholog z polskimi dziećmi prowadząc terapię indywidualną, a także zdobywała doświadczenie w brytyjskim przedszkolu Montessori, co pokazało jej, jak ważne jest rozwijanie w dzieciach samodzielności.
Różnorodność doświadczeń i ciągła chęć nauki pozwalają jej na dostosowanie metod pracy do możliwości i potrzeb dzieci.
Prywatnie miłośniczka czekolady aktywnego spędzania wolnego czasu.
W PUNKCIE ROZWOJU prowadzi indywidulane zajęcia psychologiczo-pedagogiczne.
Ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna oraz studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, logopedia.
Ukończyła także kursy w zakresie „Terapii Ręki”.
Odbyła staże w placówkach kształcenia specjalnego, przedszkolach integracyjnych, przedszkolach specjalnych, szkołach podstawowaych, szpitalu.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w trakcie kilkuletniego pobytu w Berlinie pracując z dziećmi dwu- i wielojęzycznymi prowadząc konsultacje logopedyczne dla polskich rodzin; seminaria dla rodziców o tematyce „Wspieranie rozwoju mowy dzieci wielojęzycznych z niepełnosprawnością”; zajęcia dla rodzciów z zakresu profilaktyki logopedycznej i wczesnego wspomagania rozwoju mowy dziecka.
Prowadziła również zajęcia logorytmiczne oraz zajęcia ogólnorowzwojowe z elementami wczesnej nauki czytania metodą Symultaniczno-sekwencyjną dla dzieci w wieku 1,5-6 lat.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami, m.in. ze spektrum autyzmu, porażeniem mózgowym, SLI, Mikrocefalią i wieloma innymi.
Stale doskonali swoje umiejętności w dziedzinie logopedii, biorąc udział w szkoleniach i kursach, między innymi z zakresu treningu umiejętności społecznych, komunikacji alternatywnej i włączającej, logorytmiki i innych.
W PUNKCIE ROZWOJU prowadzi indywidualne zajęcia logopedyczne.
Poniedziałek – piątek
8:00 – 19:00